mandag den 25. juni 2012

Pakker ned

Et meget dårligt billede af gulvet på mit værelse...
Det er sidste uge på efterskole, og hele skolen er blevet gjort ren. It was a nightmare! Jeg hader at gøre rent, og det hele var så uoverskueligt... Men ja, nu pakker vi vores værelser ned, og så skal de gøres rene i morgen. Så det vil sige at i nat, er den sidste nat på værelset. Men hold nu op hvor har jeg meget ragelse, jeg slet ikke har brugt heroppe, og nu skal det hele med hjem.

Fra onsdag til fredag skal vi på afslutningstur, og vi skal sove i telt, det gider jeg ikkeeeeee >:-( Og lørdag er det hjem :-D Det er både trist, og godt. Trist fordi jeg kommer til at savne alle de nye venner jeg har fået heroppe, og som jeg jo har gået op og ned ad i 10 måneder. Men det bliver godt at komme hjem, få noget ro på, have mit eget værelse og komme på gymnasiet med ny venner. 

Men nu vil jeg komme videre, med Amy Winehouses og Conor Maynards vidunderlige stemmer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvor tit har du besøgt min blog? :-)